نحوه ی انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت چگونه است؟

مینوفام

نحوه ی انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت چگونه است؟

نحوه ی انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت چگونه است؟

تاثیر فونت در طراحی سایت

تاثیر فونت در طراحی سایت به خوبی می‌تواند در بهینه سازی یک سایت و همچنین عدم بهبود سایت آشکار شود. اغلب اوقات با وجود اینکه بسیاری از قالب‌های یک وب سایت مناسب با موضوع مد نظر مدیران آن سایت است، مورد استقبال چندانی از طرف کاربران قرار نمی‌گیرد.

فونت‌های بسیار ریز یا فونت‌هایی که به صورت شکسته و فانتزی هستند و هر قشری از جامع به خوبی قادر به خواندن آن نیست، می‌تواند خسته کننده باشد و کاربران به سرعت صفحه را ترک کنند. اما برخی از طراحان برای طراحی سایت، فونت‌هایی را انتخاب می‌کنند که در عین سادگی، بر زیبایی یک سایت بیفزاید.

انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت یا در واقع تاثیر فونت در طراحی سایت از مزیت‌های زیادی برخوردار است. یکی از مزیت‌های انتخاب فونت عالی، بهبود بخشیدن به تجربه کاربری است. به این معنی که با یک روش هوشمندانه و اصولی توانسته‌اید 

نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت

هنگامی که یک فونت زیبا و مناسب برای طراحی سایت در نظر می‌گیرد، تاثیر مستقیم آن را بر کسب و کار خود خواهید دید. نحوه انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت کار چندان سختی نیست، کافی است با کمی خلاقیت، برنامه ریزی و در نظر گرفتن موضوعات مرتبط با سایت فونت‌هایی را انتخاب کنید که مخاطبین را جذب نماید. اما اگر نحوه انتخاب فونت شما تنها به میل و سلیقه خودتان باشد و یا حالت تفننی داشته باشد، بی شک پیچیده‌تر خواهد بود و عملکرد سایت شما را پایین می‌آورد.

نکات مهمی در مورد نحوه انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت ملاک است که رعایت آن‌ها می‌تواند در بهینه‌سازی و سئو سایت شما موثر باشد؛ این نکات به شرح زیر است:
انتخاب سایز مناسب برای فونت

فاصله یا اسپیس بین کلمات

انتخاب رنگ برای فونت

 

طراحی سایت
دیدگاهتان را بنویسید
X