معرفی بهترین ابزار های جستجوی کلمات کلیدی

مینوفام

معرفی بهترین ابزار های جستجوی کلمات کلیدی

معرفی بهترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی

ابزار KeywordsFX


از ابرازهای خوب در صنعت سئو است. هنگامی که یک کلمه کلیدی را در بالای صفحه تایپ می‌کنید، فهرستی را با استفاده از آن کلمه کلیدی، همراه با عباراتی که کاربران معمولا جستجو می‌کنند نمایش می‌دهد. بیشتر عبارات کلیدی تولید شده توسط این ابزار، دم بلند هستند. به کمک این ابزار شما می‌توانید صفحه ی گسترده‌ای از تمام کلمات کلیدی تولید شده توسط سایت خود را دانلود کنید. سپس به راحتی می‌توانید آن هایی را که می‌خواهید در سایت خود استفاده کنید، انتخاب نمایید.

ابزار SEO Book’s Keyword Suggestion


SEO Book چندین ابزار رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی در سایت خود دارد. این ابزار داده‌ها را از گوگل می‌گیرد و بر اساس کلمه کلیدی که وارد کرده‌اید، پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعات مفیدی مانند حجم جستجوی آن کلمه کلیدی را به شما نشان می‌دهد. استفاده از این ابزار رایگان است. همچنین این ابزار اطلاعاتی را از Google Trends به دست می‌آورد. این قابلیت در بین ابزار‌های تحقیق کلمه کلیدی نسبتا منحصر به فرد است.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی Moz Keyword Explorer

 

گرچه بسیاری از ابزارهای Moz فقط با اشتراک در دسترس هستند، اما Keyword Explorer آن، به شما امکان ۱۰ جستجوی رایگان در ماه را می‌دهد. این ابزار، نه تنها لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی را به شما می‌دهد، بلکه حجم جستجو، دشواری کلمه، میزان فرصت‌ها و پتانسیل آن‌ها را نیز دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های تجزیه و تحلیل SERP را برای هر کلمه کلیدی مشاهده کنید. با این ابزار بسیاری از اطلاعات را می‌توانید به فایل CSV تبدیل کنید.

ابزار تحقیق کلمه کلیدی SEMrush

 

SEMrush یکی دیگر از ابزارهای تحقیقاتی کلمات کلیدی است. این ابزار پولی است. اما قطعا ارزش هزینه کردن را دارد. زیرا هنگامی که یک کلمه کلیدی را در قسمت نمای کلی کلمه کلیدی تایپ می‌کنید، یک به روز رسانی از حجم، دشواری کلمه کلیدی، هزینه به ازای هر کلیک و… را دریافت می‌کنید. همچنین لیستی از تغییرات کلمه کلیدی، سوالات، کلمات مرتبط، CPC و تجزیه و تحلیل SERP خواهید دید. حتی می توانید عبارات را بر اساس کلماتی که شامل می‌شوند، فیلتر کنید.
ابزار تحقیق کلمات کلیدی Buzzsumo

Buzzsumo

 

بیشتر به دلیل ارائه ی لیستی از محتوا‌های با رتبه برتر برای یک کلمه کلیدی مشخص شناخته شده است. همچنین اخیرا یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی را معرفی کرده است که کلمات کلیدی مرتبط و داده‌های مربوط به عبارت اولیه، از جمله حجم جستجو و هزینه به ازای هر کلیک را ارائه می‌دهد.

هنگامی که یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کنید می توانید مقاله‌هایی که در یک موضوع معین منتشر شده‌اند را نیز ببینید. این برنامه سوالات مرتبط با کلمه کلیدی شما، SERP برای کلمه کلیدی و تأثیر‌گذاران برتر در کلمه کلیدی مد نظر شما را نیز ارائه خواهد کرد.

مینوفام
دیدگاهتان را بنویسید
X