کاربرد کلمات کلیدی در سایت

مینوفام

کاربرد کلمات کلیدی در سایت

سه اصل مهم در انتخاب کلمات کلیدی

بسیاری از راهنما‌های تحقیق کلمات کلیدی توصیه می کنند بر روی عبارات کلیدی طولانی یا به اصطلاح دم بلند تمرکز کنید. این عبارات از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده‌اند. حدود ۷۰ درصد از کل ترافیک بابت عبارات کلیدی دم بلند است. حقیقت این است که به عنوان یک وب سایت جدید، به سادگی نمی توانید روی عبارات کلیدی ساده سرمایه‌گذاری کنید. اما پس از آن که خود را در بازار تثبیت کردید و مقداری اختیار به دست آوردید، می‌توانید آن را امتحان کنید.

دومین معیار مهم در انتخاب کلمات کلیدی حجم جستجو است. در گذشته، تولیدکنندگان محتوا فقط برای یافتن عبارات کلیدی با حجم جستجوی بالا، تحقیقات کلمه کلیدی را انجام می‌دادند. آن‌ها پر جستجو‌ترین عبارات را در محتوا قرار می‌دادند تا الگوریتم‌های موتور جستجو را فریب دهند و در رتبه‌های بالاتری قرار بگیرند.

توجه به کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل


ویژگی تکمیل خودکار در گوگل به شما کمک می‌کند که بر اساس واژه‌های تایپ شده، عبارات و کلمات کلیدی مرتبط و پر بازدید را مشاهده کنید. این پیشنهادات بر اساس جستجو‌های واقعی است که توسط افراد در سراسر جهان استفاده می‌شود. علاوه بر گوگل، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارد. می‌توانید از آن ها برای کسب ایده‌های جدید در انتخاب عبارات کلیدی استفاده کنید. بسیاری از ابزارهای رایگان جستجوی کلمه کلیدی وجود دارند که می‌توانند صدها ایده برای عبارات کلیدی بر اساس یک کلمه کلیدی ساده را به شما ارائه دهند.

اولین قدم این است که کلمات کلیدی اولیه را در حوزه‌ی خود بیابید. به دنبال عباراتی بگردید که به عنوان پله‌ای برای یافتن ایده‌های کلیدی بیشتر استفاده می‌کنید. ابزارهای حرفه‌ای، علاوه بر پیشنهاد کلمه کلیدی، سایر معیار‌ها و بینش‌های مفید سئو را برای ارزیابی عبارات کلیدی و انتخاب آن ها ارائه می‌دهند. بنابراین این ابزار‌ها می‌توانند در زمان شما صرفه‌جویی کنند و برای شما مزیت رقابتی ایجاد کنند

مینوفام
دیدگاهتان را بنویسید
X