طراحی وب سایت

طراحی سایت به مهارات‌ها و فعالیت‌هایی جهت ساختار صفر تا صد یک سایت گفته می شود. تمام این فعالیت‌ها توسط طراح سایت طبق یک برنامه‌ریزی به روی تصاویر، متون‌ها، فایل‌های صوتی و فایل‌های تصویری انجام می‌شود.

نگران طراحی سایت خود نباشید!

اگر می‌خواهید سایتی زیبا مطابق با استاندارهای گوگل داشته باشید، کانون مینوفام بر پایه نیازها و اهداف تجاری مشتریان می‌کوشد تا بهترین عملکرد را با استفاده از خلاقیت‌ها و ایده‌های نو و استفاده از به جا از تکنولوژی برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد.

طراح سایت به چه کسی گفته می‌شود؟

جهت طراحی سایت به متخصصین زیادی از جمله گرافیست، برنامه نویس، سئو کار، پشتیبانی و… سایت  نیاز است که از مهم ترین آنها طراح سایت، برنامه نویس و سئو کار می‌باشد. طراح وب در واقع به کسی گفته می‌شود که در ایجاد طراحی وب سایت خلاقیت به خرج می دهد و با استفاده ازطرح های زیبا به سایت شما ارتقا می‌بخشد و آن چیزی را که کاربر به صورت مستقیم با آن در ارتباط است را طراحی می‌کند.

طراح سایت به دو بخش تقسیم می‌شود:

frontend developer: طراحی قسمت‌های ظاهری سایت را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب به عهده دارد و دقیقا چیزی را طراحی میکند که کاربر می‌بیند.

backend developer: طراح بدنه سایت می‌باشد و هر چیزی که کاربر آن را نمی‌بیند، را شامل می‌شود مانند بانک اطلاعاتی، محل نگهداری فایل‌ها، اطلاات کاربران و ….

انواع سایت
استاتیک:

این گونه وب سایت‌ها فقط جهت معرفی به کاربر را دارند و نیازی به تغییر مداوم اطلاعات داخل سایت ندارند یعنی عمل بروزرسانی در مدت زمان کمی انجام می‌شود. به همین دلیل این روش از طراحی سایت منسوخ شده است.

داینامیک:

در این روش جدید طراحی سایت شما با داشتن مقام مدیریت و پنل مدیریتی قادر به بروزرسانی سایت خود هستید. این بروزرسانی شامل اضافه یا کاهش صفحه در وب، ایجاد انواع فرم‌ها و …. می‌شود.

مراحل طراحی سایت 

  • برنامه‌ریزی برای ساخت سایت
  • انتخاب نام دامنه
  • تحقیق محتوا
  • طراحی گرافیکی قالب سایت
  • کدنویسی
  • نصب سیستم مدیریت محتوا یا cms
  • وارد کردن اطلاعات اولیه سایت
  • تست و بازبینی سایت 

نمونه کار طراحی سایت

کانون تبلیغاتی مینوفام بهترین و خلاقانه‌ترین سایت‌ها را  با طراحی چشم‌نوازپیاده‌سازی وعرض می‌نماید. در این بخش گزیده‌ای از نمونه کارهای طراحی شده سایت ما را مشاهده کنید.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی‌‌ونمایشگاهی

طراحی وب سایت شرکتی حرفه‌ای و جذاب، مهم‌ترین گام در برندینگ آنلاین برای شرکتها می‌باشد. یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می‌کنند.

امروزه بیشتر افراد ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می‌شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی ندارند. در این بخش نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی و نمایشگاهی‌ ما را و همکاری ما با معتبرترین برندهای را مشاهده میکنید.

نمونه کار طراحی فروشگاه اینترنتی

با توجه به موفقیت‌های چشم گیرِ چندین فروشگاه اینترنتی در دو سال اخیر، افراد زیادی به دنبال طراحی سایت فروشگاهی و آغاز کسب و کار خود در فضای آنلاین هستند. برای ورود به این فضا میتوان ایده‌ها و پیچیدگی‌های بسیاری را تصور نمود، در نتیجه هر فروشگاه اینترنتی متشکل از دو بخش اصلی خواهد بود، اول امکانات پایه فروشگاهی و پس از آن امکانات اختصاصی برای آن زمینه کاری.

استانداردهای کیفی مشخصی در طراحی سایت فروشگاهی مورد نظر قرار میدهد که مهمترین آنها عبارتند از؛ پنل کاربری سفارشی و آسان، بهینه سازی سایت برای موبایل و طراحی واکنشگرا، سرعت نمایش بالای صفحات، رعایت اصول و تکنیک‌های روز سئو و رعایت استانداردهای کدنویسی مطابق با کنسرسیوم جهانی وب. در ادامه گزیده ای از نمونه کارهای طراحی فروشگاهی اینترنتی ما را مشاهده میکنید.