تبلیغات کلیکی یا (CPC/PPC) چیست؟

تبلیغات شیراز

تبلیغات کلیکی یا (CPC/PPC) چیست؟

تبلیغات کلیکی یا (CPC/PPC) چیست؟

 

در روش تبلیغات کلیکی، طبق قراردادهای صورت گرفته است . با هر بار کلیک بر روی آدرس سایت و یا بنر، که از سوی کاربران صورت می‌گیرد. منتهی به اتصال به سایت مورد نظر می‌شود، هزینه مشخص و تعیین شده‌ای به وب سایتی که لینک را ارائه می‌دهد، تعلق می‌گیرد.

هزینه این روش برای وب سایت‌های که تبلیغات داخلی را انجام می‌دهند . چیزی در حدود ۱۵۰ تومان تا ۲۰۰۰ تومان می‌باشد که البته برای هر کلیک این مبلغ متفاوت است و تغییر می‌کند. شاید در نگاه اول تصور کنید که این روش در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی گران‌تر و هزینه برتر می‌باشد. اما با ذکر این نکته که شما فقط برای کسانی که بر روی لینک و یا بنر شما هزینه پرداخت می‌نمایید . هزینه‌های اضافی پرداخت نمی‌کنید متوجه خواهید شد که بر عکس یکی از بهترین روش تبلیغاتی بهینه و ارزان محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که روش تبلیغات کلیکی دارند این است که به موجب آن بنر شما در اکثر سایت‌های پربازدید پخش شده و به گردش در می‌آید . از این طریق تبلیغی گسترده و خاص را برای بنر خود رقم می‌زنید.

ذکر این نکته حائز اهمیت است این که نرم افزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و وب‌مستر، تعداد افرادی که با کلیک کردن بر روی بنر شما و یا آدرس وب سایت شما وارد سایت شده‌اند . شما از طریق می‌توانید بر تعداد کاربران نظارت کرده و از درست بودن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

 

تبلیغات شیراز
دیدگاهتان را بنویسید
X