تاثیر UI(رابط کاربری) و UX(تجربه کاربری) بر SEO را جدی بگیرید!

طراحی سایت

تاثیر UI(رابط کاربری) و UX(تجربه کاربری) بر SEO را جدی بگیرید!

تاثیر UI(رابط کاربری) و UX(تجربه کاربری) بر SEO را جدی بگیرید!

 

۱-اپلیکیشن ها و وبسایت ها را تا حد ممکن سریع و سبک طراحی کنید.
وقت آن رسیده است که کسب و کارها با برخی واقعیت ها روبرو شوند برای این کار سراغ طراحی سایت میرویم . شرکت‌های برتر توسعه اپلیکیشن همیشه اهمیت سرعت را به مشتریان خود یادآوری می کنند. به عبارت دیگر، یک سایت یا اپلیکیشن باید به سرعت بارگذاری شده و کاربر بتواند هنگام کار کردن با آن به سادگی بین صفحات آن پیمایش کند. 

۲-نویگیشن و پیمایش در محصول را برای کاربران آسان کنید.
از مهمترین جنبه های تاثیر UI و UX بر SEO، نویگیشن محصول است. بسیاری از سایت ها و یا وب اپ ها قبل از رشد، از بین می روند چرا که استفاده از آنها آسان نیست. مطمئن شوید که منوهای محصول شما فاقد اطلاعات اضافی هستند و گیج کننده نیستند.

۳-عناوین و هدینگ ها را جدی بگیرید.
اگر اهل نوشتن مقاله در وبسایت ها و سئو کردن آن ها باشید می دانید که تگ های هدینگ یا عنوان که به نام H1 تا H6 شناخته می شوند بسیار مهم هستند. زمانی که نوبت طراحی سایت و اپلیکیشن شود، عموما عناوین قسمت های مختلف برای طراحی سایت به عنوان یکی از موارد اصلی و ضروری مورد توجه قرار نمی گیرند. 

۴-مدت زمان حضور کاربر در وبسایت را طولانی کنید.

جنبه مهم تاثیر UI و UX بر SEO یک وبسایت درگیر کردن کاربر با آن است. یک سایت یا اپلیکیشن که به خوبی طراحی شده همیشه بازدیدکنندگان را به خود جذب خواهد کرد، اما این افراد تا چه مدتی مایل به ماندن هستند؟ این همان سوال اصلی است که باید پاسخ داده شود.

۵-تا می توانید باعث کاهش نرخ بازگشت شوید.
فرض کنید که شما برای مطلب خاصی در گوگل جستجو کرده اید، با باز شدن وبسایت مورد نظر سریعا آن را می بندید چرا که به دلایلی از جمله طراحی نامناسب یا رسپانسیو نبودن صفحه، انتظارات شما را براورده نکرده است در این لحظه شما باعث افزایش نرخ بازگشت یا Bounce Rate آن وبسایت شده اید

طراحی سایت
دیدگاهتان را بنویسید
X