برچسب چیست؟ روش اصولی استفاده از برچسب

طراحی وب سایت شیراز

برچسب چیست؟ روش اصولی استفاده از برچسب

برچسب یا تگ چیست؟
برچسب‌ها در طراحی وب سایت نوعی دسته‌بندی برای مقالات و توضیحات شماست. به وسیله تگ‌ها بازدیدکنندگان به مطالب شما راحت‌تر دسترسی پیدا می‌کنند و به موتورهای جستجو در ایندکس کردن صفحات مختلف وبسایت کمک می‌کنید، در نتیجه برای سئو سایت شما بسیار مفید است.

از برچسب‌ها برای دسته‌بندی مطالب سایت استفاده کنید
تگ‌ها برای دسته‌بندی مطالب بسیار مفید هستند، ممکن است این سوال برای شما پیس بیاید که مگر دسته‌بندی‌ها نیستند، پس چرا باید از برچسب استفاده کنیم؟

فرض کنید ما یک سایت موسیقی و آهنگ هستیم. دسته‌بندی سایت ما براساس انواع سبک‌های موسیقی: کلاسیک، راک، هیپ‌هاپ، پاپ، جَز و… است. یک کاربر وارد وبسایت ما شده و دلش می‌خواهد موسیقی‌هایی با اجرای یانی یا موسیقی‌های اجرا شده در سال ۱۹۹۴ را مشاهده کند. این امکان با برچسب‌ها امکان پذیر است.

دسته‌بندی‌ها تا این حد ریز و با جزئیات کاربر را گیج می‌کند و باعث می‌شود نتواند انتخاب مناسبی را داشته باشد. ولی شما با قراردادن و استفاده از این برچسب‌ها در ابتدا یا انتهای سایت محتوا او را در پیدا کردن موضوعات مورد علاقه‌اش راهنمایی و باعث راحت در دسترس قرار گرفتن این مطلب شوید.

بالاخره برچسب‌ها برای سئو مفید هستند یا مضر؟
از چاقو هم می‌شود استفاده مفید و خوب کرد، هم استفاده بد! اگر بتوانید از تگ‌ها و برچسب‌ها به درستی استفاده کنید و به نحو احسن از آن‌ها بهره ببرید، برای وب‌سایتتان ورودی خوبی به همراه دارد و حتی اگر ورودی نیز نیاورد می‌تواند باعث شود کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بمانند. و این داستان نتایج مثبتی را برای شما به همراه دارد. ولی اگر از آن دسته کسانی هستید که از تعداد زیادی برچسب استفاده می‌کنید جریمه سنگینی برای شما به همراه خواهدداشت.

طراحی وب سایت
دیدگاهتان را بنویسید
X