روانشناسی تبلیغات موفق

مینوفام

روانشناسی تبلیغات موفق

در همه کمپین های تبلیغاتی تصمیم های مهمی است که باعث شکست یا موفقیت آن می شود. در همه این تصمیم ها، متخصصان روانشناسی تبلیغات تحقیقاتی انجام می دهند و دانش خود را برای تاثیرگذاری بیشتر بازاریابی ارائه می کنند. آنها این فاکتور ها را در نظر می گیرند:

ویژگی های تبلیغ: کدام رنگ ها، تایپوگرافی و تصاویر باید استفاده شوند.

تکرار: تعداد دفعاتی که باید تبلیغ را ارائه و منتشر کنند. با وجود اینکه این روش یکی از قدیمی ترین استراتژی های موجود است، هنوز هم یکی از موثرترین ها به حساب می آید. فلسفه این روش چنین است که هر چه مصرف کنندگان، پیامی را بیشتر ببینند یا بشنوند، بیشتر در ذهن شان می ماند.

قیمت: قیمت کمتر صرفا به معنای فروش بیشتر نیست. در حالی که این موضوع یک فاکتور بسیار مهم است، متغیرهای دیگری نیز تاثیرگذار هستند.

کانال: تبلیغات در کجا منتشر می شوند (رادیو، تلویزیون، اینترنت و . . . ).

یک روانشناس تبلیغات همچنین باید گرایش های مصرفی سنین مختلف را در نظر گیرد. جهتی که مخاطبان به آن سوق داده می شوند نیز حائز اهمیت است. برای مثال، اگر می خواهیم نوجوانان را هدف قرار دهیم، باید از اینترنت و یا موبایل ها برای تبلیغ استفاده کنیم. به علاوه، با در نظر گرفتن شرایط سنی شان، می توانیم از هویت شان حمایت کنیم. این موضوع مهم ترین مسئله در این سن است.

مینوفام تبلیغات شیراز
دیدگاهتان را بنویسید
X