‎‎بهترین کمپین های تبلیغاتی که اثر بخشی خوبی و قیمت کمتری دارند چیست؟

تبلیغات شیراز

‎‎بهترین کمپین های تبلیغاتی که اثر بخشی خوبی و قیمت کمتری دارند چیست؟

‎‎بهترین کمپین‌های تبلیغاتی که اثر خوبی دارند

بهترین کمپین های تبلیغاتی که اثر بخشی خوبی و قیمت کمتری دارند را انتخاب و بیشتر سرمایه خود را روی آن کانال تبلیغاتی قرار دهید.

‎۱- تست کنید:
‎سعی کنید تمامی مواردی که مشاوره تبلیغاتیتان به شما می‌گوید را تست کنید. حتی با مبالغ پایین. یکی از نکات مهم در بازاریابی و تبلیغات این است که چیزی به نام “فقط” وجود ندارد. پس به جای اصرار روی حرف خود منطقی تصمیم بگیرید و خود را جای مخاطب بگذارید و ببیند چه چیزی توجهش را جلب می‌کند؟

‎تست کردن هدفگذاری‌های مختلف به شما کمک می‌کند که بهترین و اثر بخش‌ترین کانال‌های تبلیغاتی خود را پیدا کنید.

۲- متن تبلیغاتی خود را بروز کنید:

‎سعی کنید بهترین متن تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. شما کمتر از ۳ ثانیه وقت دارید تا جامعه هدف خود را جذب کنید. پس بهترین متن تبلیغاتی ای ممکن است را بنویسید . در اینجا می توانید مراحل قدم به قدم نوشتن یک متن تبلیغاتی خوب را مشاهده کنید.

‎۳- زمان:

‎کمپین‌های تبلیغاتی خود را در زمان‌های متفاوت تست کنید و بازخورد آنرا بررسی کنید. یکی از تکنیک‌های کلیدی برای کسب‌و‌کارهای خدماتی این است که حتی در ساعات غیر کاری نیز کمپین خودشان را اجرا کنند و فیدبک آنرا بررسی کنند. چون در این زمان، بیشتر کسب‌و‌کارهای آنلاین، تبلیغات خود را متوقف می‌کنند اما شما آنرا اجرا کنید تا یک قدم از بقیه جلوتر باشید.


۴- زمان:
‎کمپین‌های تبلیغاتی خود را در زمان‌های متفاوت تست کنید و بازخورد آنرا بررسی کنید. یکی از تکنیک‌های کلیدی برای کسب‌و‌کارهای خدماتی این است که حتی در ساعات غیر کاری نیز کمپین خودشان را اجرا کنند و فیدبک آنرا بررسی کنند. 

۵- آنالیز کنید:
‎یکی بهترین ابزار آنالیز ورودی‌هایی گوگل آنالیتیکس است. سعی کنید روی تمامی لینک‌های تبلیغاتی خود UTM ست کنید و سپس از بخش ACQUISITION و CAMPAINGS ورودی‌های خود را مشاهده کنید .

تبلیغات شیراز
دیدگاهتان را بنویسید
X