بهترین شیوه های تبلیغات چیست؟

مینوفام

بهترین شیوه های تبلیغات چیست؟

بهترین شیوه‌های تبلیغات

در این بخش می‌خواهیم به پنج مفهوم معروف تبلیغاتی که می‌توانند تبلیغات شما را تاثیرگذارتر کند و مستقل از روش تبلیغاتی و کانال‌های آن است بپردازیم.

اگر از این شیوه‌ها به درستی استفاده کنید، این تکنیک‌های تبلیغاتی معجزه‌هایی را در تبلیغ محصول و خدمات شما به وجود می‌آورد.

جذب احساسات: مطالعات نشان می‌دهد مردم برای تصمیم‌گیری در مورد برند، به جای اطلاعات و اعداد و ارقام، بیشتر به احساسات متکی هستند. پاسخ‌های عاطفی به تبلیغات بیش از محتوای واقعی تبلیغ اثرگذار است. اینکه شما سعی در برانگیختن خوشحالی، ناراحتی، ترس یا عصابنیت دارید. جذب احساسات مخاطب هدف شما کمک می‌کند پیام شما را حس کند و نه فقط آن را بخواند و ببیند.

ایجاد وابستگی‌های مثبت: هنگامی که مصرف کننده محصول شما را با احساس خوشحالی، موفقیت یا تحقق هدف خود مرتبط می‌کند. احتمالا توجه شان به محصول شما بیشتر می‌شود و تبلیغ شما را در خاطر می‌سپارند و حتی خرید انجام می‌دهند. احتمالا قبلا به این نتیجه رسیده‌اید و فقط دقت کافی به آن نداشته‌اید. 

تمرکز بر منافع به جای ویژگی‌ها: منفعت و ویژگی دو چیز متفاوت هستند. ویژگی‌ها جزئیاتی از محصول یا خدمت شماست، اما منفعت توضیح می‌دهد که یک فرد چرا باید محصول را بخرد و پس از خرید زندگی‌اش چگونه بهتر می‌شود. در تبلیغات باید روی منافعی که محصول شما به وجود می‌آورد فکر کنید و نه اینکه توضیح چیزی که به صورت فیزیکی فروش می‌کنید.

روایت داستان: داستان پردازی تکنیکی است که باید در تمام تبلیغات خود آن را تزریق کنید. در واقع اگر تاکنون پیش نویس داستان کلی برندتان را تهیه نکرده‌اید در اولین فرصت به آن بپردازید. تحقیقات نشان می‌دهد داستان‌ها یک برند را باورپذیرتر نشان می‌دهند و این کار را برای تعامل بیشتر مخاطب و تاثیر بر مصرف کننده افزایش می‌دهد.

مینوفام
دیدگاهتان را بنویسید
X