بهبود برندینگ با تبلیغات دیسپلی در گوگل

مینوفام

بهبود برندینگ با تبلیغات دیسپلی در گوگل

بهبود برندینگ با تبلیغات دیسپلی در گوگل

نوعی از تبلیغات دیجیتال مارکتینگ است که افراد می‌توانند از طریق آن مشتریان جدیدی برای خود پیدا کنند. در این تبلیغات از ابزارهای بصری جهت جلب‌توجه مخاطبان استفاده می‌شود. هزینه تبلیغات نمایشی به‌ازای هر هزار بار نمایش از شما گرفته می‌شود. این نوع تبلیغات گزینه مناسبی برای جذب مشتری هست. تبلیغات نمایشی متشکل از شبکه‌ای با بیش از ۲ میلیون وب‌سایت می‌باشد. هر زمان که صحبت از اینترنت به میان می‌آید؛ غیرممکن است که نام گوگل در مباحث ذکر نشود. این شرکت، جدا از خدماتی که به کاربران خود ارائه می‌کند؛ بستری را فراهم کرده است که مدیران کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند تبلیغات خود را به‌راحتی در آن انجام دهند.

این پلتفرم که از آن با نام تبلیغات دیسپلی در گوگل یاد می‌شود؛ بستری را شکل داده است که در آن شرکت‌های مختلف می‌توانند خدمات و یا محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنند. امروز قصد داریم تا به برسی این روش تبلیغاتی و تأثیرات آن در مطرح‌شدن برند یک شرکت بپردازیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
در واقع این محتوای بصری، همان تبلیغات دیسپلی گوگل می‌باشد که برای شما به‌نمایش‌درآمده است. اما اگر به تبلیغات دیسپلی در گوگل به دید یک روش افزایش فروش نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که چه قابلیت‌هایی در این نوع از تبلیغات برای پیشرفت یک مجموعه وجود دارد.

از نکته‌های قابل‌توجه دررابطه‌با تبلیغات دیسپلی، می‌توان به وجود شبکه‌ای متشکل از ۲ میلیون وب‌سایت و اپلیکیشن مختلف اشاره کرد که همگی آن‌ها می‌توانند به‌عنوان بازار هدف شما در نظر گرفته شوند. این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، طبق توافقی که با گوگل کرده‌اند؛ محتوا تبلیغاتی شما را در پلتفرم‌های خود بارگذاری کرده و بدین ترتیب این امکان ایجاد می‌شود تا کسب‌وکار شما به میلیون‌ها مخاطب معرفی شود.

مینوفام
دیدگاهتان را بنویسید
X