عکاسی صنعتی برای خشکبار توحید

عکاسی صنعتی برای خشکبار توحید

تبلیغات شیراز

عکاسی صنعتی به شاخه‌ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا خدمات می‌باشد. عکاسی صنعتی هم می تواند از محصول باشد و هم از محل مانند کارخانجات یا سازمان‌ها. عکس‌های تبلیغاتی نزدیکی زیادی با عکاسی صنعتی دارند که تا حد امکان آن‌ها را در دو بخش از هم تفکیک کرده‌ایم.

در این شاخه از عکاسی، عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می‌کند تا حد امکان تصوری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود.

به بیان ساده‌تر عکاس وظیفه‌اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتری به کارفرما ارائه کند در این شاخه همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است : نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا. دقیقا همان کاری که ما در استودیو عکاسی صنعتی مینوفام انجام می دهیم

به بیان ساده‌تر عکاس صنعتی وظیفه‌اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتری به کارفرما ارائه کنددر این شاخه همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است: نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا. دقیقا همان کاری که ما در استودیو عکاسی  انجام می دهیم.

عکاسی به عنوان صنعت یعنی نوعی از عکاسی که انسان و تفکر و اندیشه اش هیچ گونه دخل وتصرفی در آن ندارد یا اگر دارد این اندیشه و تفکر صرفا جهت سامان دادن به عکس بر اساس اسلوب و روش‌های آزموده شده است و بدین منظور که عکس به جهت تکنیک مشکلی نداشته باشد. نوردهی یا نورپردازی درست باشد کادربندی بر اساس معیارهای شناخته شده صحیح باشد واز این قبیل.

دیدگاهتان را بنویسید
X