طراحی پوستر تبلیغاتی هفت ستاره

طراحی پوستر تبلیغاتی هفت ستاره

بسته بندی شیراز

طراحی پوستر تبلیغاتی دارای استانداردهایی است که آنها موجب رساندن اهداف مدیران سازمانها و سفارش دهندگان می شود. بعنوان مثال طراحی که شرکت‌ها به منظور معرفی یک محصول جدید سفارش طراحی می دهند باید دارای شاخص‌هایی باشد: اعتباری ظاهری (Face validity) ، زیبایی به لحاظ گرافیکی ، استانداردسازی قطع های اطلاعاتی (Chunk information) ، رنگبندی ، هدفیابی

طراحی پوستر (POSTER DESIGN) به عنوان یک ابزار جهت اطلاع رسانی بوده و بنا به تعریف تخصصی یک صفحه است که بر روی سطح ایستاده نصب می گردد.

در عصر گذشته نیازهای بشر ایجاب می کرد که این سیستم به وجود آید. در حقیقت می توان پوستر را به عنوان رفع نیازهای جامعه به خاطر انتقال اطلاعات در سطح یک شهر یا روستا به وجود آمد.

طراحی پوستر در بین جنگ جهانی اول و دوم نقش بزرگی در تبلیغات در روابط عمومی جنگ ایفا نمود. به عنوان مثال آلمان نازی به واسطه همین تبلیغات روی کار آمدند بنابراین نقش آن در کنار دیگر رسانه های تبلیغات در تشویق جامعه بسیار مهم بوده بعد از جنگ های متعددی که از آن یاد شدآگاه کننده ، اطلاع رسانی ، فروشنده کالا و خدمات ، ترقیب کننده و تشویق کننده و …. می باشد . این یک حقیقت است که با ظهور ابزار جدید تبلیغاتی ، محدوده فعالیت طراحی پوستر کاهش یافته اما اگر به صورت حرفه ای به موضوع بیندیشیم ، می بینیم که جایگاه طراحی پوستر ها بسیار تخصصی و علمی شده و به عنوان یک رابط بین رسانه ها شناخته شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید
X