یعنی داشتن یک کارت ویزیت تا این حد مهمه؟

طراحی لوگو شیراز

یعنی داشتن یک کارت ویزیت تا این حد مهمه؟

یعنی داشتن یک کارت ویزیت تا این حد مهمه؟

۱- کارت ویزیت می‌تونه یک فرصت استثنایی برای معرفی شما و کسب و کارتون محسوب بشه!

تا به حال شده که در یک سمینار، رویداد و یا همایش‌ خاصی حضور داشته باشین و در آن‌جا خیلی غیرمنتظره با افرادی آشنا بشین که در تجارت و کسب‌وکارشون حرفه‌ای باشن و از قرار تخصص شما هم خیلی مرتبط به تجارت آن‌ها باشه؟ اینجور مواقع همه ما به دنبال راهی برای برقراری یک مکالمه کاری موفق با آن‌ها می‌گردیم و سعی می‌کنیم که خودمون رو به عنوان یک فرد متخصص و ماهر معرفی کنیم.
 

۲- کارت ویزیت، پل مستقیم و دوباره‌ایه بین شما و مخاطبانتون!

حالا وقتی این مکالمه موفق شروع شد، کارت ویزیت ما حکم یک کارت طلایی رو پیدا میکنه که میتونه ما رو بهتر و موثرتر معرفی کنه. البته این اتفاق می‌‌تونه فقط مختص به مکان‌های پرجمعیت نباشه و فرصت استثنایی رو برای ما در جمع‌های دوستانه و کوچک هم فراهم کنه.
 
در خیلی مواقع وقتی مکالمه کاری شما و مخاطبانتون تموم میشه، در نهایت یک سری اطلاعات تماس ببن شما و آن‌ها رد و بدل میشه؛ این وظیفه خطیر می‌تونه به عهده یک کارت ویزیت مناسب باشه. بخاطر همین می‌تونیم کارت ویزیت ‌ها رو یک راه ارتباطی مجددی بدونیم که حتی اگه مدت‌ها از زمان آشنایی افراد با شما و کسب‌و‌کارتان گذشته باشه بدون نیاز به گشتن شماره تماس باز هم باعث ارتباط آن‌ها با شما می‌شن. برای همین باید مراقب باشیم که در کارت ویزیتمون چیزی رو از قلم نندازیم!

۳- کارت ویزیت در جلسات شما مثل یک برگه تبلیغاتی موثر در دستان دیگران دیده میشه!

کارت ویزیت شما یک پکیج کاملی از اطلاعات مهم در مورد تخصص و خدمات شماست. برای همین می‌تونین از آن در جلسات و دیدارهایی که از حضور افراد مهم در آن مطلع هستین استفاده کنین و با یک برنامه منظم کارت ویزیت خودتون رو به دیگران ارائه بدین.
دیدگاهتان را بنویسید
X