چگونه برندسازی کنیم؟

مینوفام

چگونه برندسازی کنیم؟

چگونه برندسازی کنیم؟

 

برندسازی یکی از اهداف خدمات تبلیغاتی است که شامل شش جزء می‌باشد.

۱- ایجاد یک وجه تمایز برای محصول یا خدمت شما به وسیله‌ی: تمایز ظاهر و شکل محصول، تمایز قابلیت و کارایی خدمت یا محصول، تمایز سطح کیفی خدمت یا محصول، تمایز دوام محصول یا خدمت، تمایز چگونگی هماهنگی میان اجزای محصول، تمایز اعتبار و احتمال نقص محصول، تمایز تعمیرپذیری، تمایز سبک و احساسی که در مشتری ایجاد می‌کند.

۲- ایجاد و معرفی مزایا برای ویژگی ها و وجه تمایز محصول و خدمات ارائه شده به طوری که مشتری احساس برنده بودن کند.

۳- ایجاد و معرفی ارزش محصول و خدمات کسب و کار شما با خدمات تبلیغاتی. مشتریان شما باید بدانند که این محصول یا خدمت چه تغییری در زندگی آنها ایجاد می کند. قرار است با دریافت این محصول یا خدمت چه کمبودی از زندگی آنها رفع یا چه چیز به زندگی آنها افزوده شود.

۴- خلق یک فرهنگ جدید با کسب و کار شما توسط خدمات تبلیغاتی. کسب و کاری که بتواند زندگی و راه و روش زندگی کردن افراد را تغییر دهد سالهای زیادی عمر خواهد کرد. باید نوع محصول یا خدمات شما به گونه ای باشد که زندگی مشتریان را راحت تر کند یا حس ارزشمندی آنها را بالا ببرد.

۵- طراحی شخصیت برای مشتری کار دیگری است که شرکت خدمات تبلیغاتی انجام می دهد. افرادی که از برند شما استفاده می کنند باید یک ویژگی شخصیتی خاص داشته باشند و یا با آن شناخته شوند. برای مثال: تمامی افرادی که از این برند استفاده می کنند ورزشکار هستند.

۶- خدمات تبلیغاتی به کالا یا خدمت شما یک کاربرد خاص می دهد. افرادی که از کسب و کار شما استفاده می کنند باید خود را با با الگوهای برجسته عصر خود همانند سازی کنند. برای مثال: این کیف ها شبیه کیف وکلا می‌باشند.

مینوفام
دیدگاهتان را بنویسید
X