طراحی سایت اختصاصی چه اهمیتی دارد؟

طراحی وب سایت شیراز

طراحی سایت اختصاصی چه اهمیتی دارد؟

مزایای طراحی سایت اختصاصی

این روز‌ها وب‌سایت‌های بسیاری را می‌‌بینیم که از جهت قالب کلی و امکانات، شباهت زیادی به هم دارند. برای مثال چند طراحی وب سایت فروشگاهی را باهم مقایسه کنید. به سادگی می‌بینید که از نظر نحوه ارائه محصولات، امکانات، دسترسی‌ها و حتی نحوه پرداخت، شباهت‌های زیادی دارند.

طراحی سایت اختصاصی، روتین و تکرار را از وب‌سایت شما حذف می‌کند. در عوض سایت شما را خاص و بی رقیب می کند. در نتیجه اگر ایده خاصی در ذهن شما به وجود آمده و هدف شما عرضه این ایده به مردم است، ایجاد سایت اختصاصی اولین قدم است.
وب‌سایت‌های اختصاصی قابلیت ارتقاء دارند. این در حالی است که ابزاری نظیر وردپرس شما را در آینده با محدودیت‌های جدی مواجه می‌کند. برای مثال تصور کنید که تعداد متقاضیان و افرادی که با سایت شما سر و کار دارند به مرور زمان زیاد شود. طراحی سایت به صورت اختصاصی امکان تغییر کد‌ها و اضافه و کم کردن امکانات سایت را به شما می‌دهد. در نتیجه وب‌سایت شما همیشه به‌روز و پویا است.
اگر جزو سازمان هایی هستید که اساس فعالیت خود را بر روی وب‌سایت پیاده کرده‌اید، دیزاین وب‌سایت اختصاصی را در اولویت قرار دهید. سایت‌های زیادی هستند که فعالیت ضعیفی دارند و صاحبان آن‌ها تمایل زیادی به فعالیت‌های تحت وب ندارند. برای مثال بوتیک لباسی را تصور کنید که بیشتر فروش آن از راه مراجعه مشتری حضوری به مغازه است. یا استخری که فقط بلیط فروشی حضوری دارد. قطعا این کسب و کار‌ها به طراحی سایت اختصاصی نیاز ندارند. در نهایت یک سایت با قالب معمولی برای آن‌ها کافی است.
گرافیک خاص خود را داشته باشید و با این گرافیک خاص شناخته شوید. طراحی سایت به صورت اختصاصی به شما این قدرت را می‌دهد که قالب تمام عکس‌ها، فیلم‌ها، متن‌ها و به طور کلی تمام اجزای سایت را با سلیقه شخصی انتخاب کنید. به سایت شرکت‌های معتبر سر بزنید. هرکدام از آن‌ها گرافیک و حتی فونت مخصوص خودشان را دارند. این طراحی گرافیکی خاص باعث می شود که به راحتی در ذهن مردم بمانند و کم‌کم تبدیل به یک برند معروف شوند.

طراحی وب سایت
دیدگاهتان را بنویسید
X