انواع روش‌های تبلیغاتی مختلف در سایت‌های تبلیغاتی

مینوفام

انواع روش‌های تبلیغاتی مختلف در سایت‌های تبلیغاتی

انواع روش‌های تبلیغاتی مختلف در سایت‌های تبلیغاتی

۱. تبلیغات به صورت بنری

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تبلیغات در اینترنت این روش است. در این روش از تبلیغ بنر تبلیغ به صورت اندازه استاندارد در وب سایت تبلیغ کننده قرار می‌گیرد و در وب سایت نمایش گذاشته می‌شود. در این وب سایت‌های محل مشخصی را برای تبلیغ بنر در نظر می‌گیرند و از نظر هزینه هم متفاوت است.
۲. تبلیغات به صورت کلیکی: در این روش از تبلیغات با هر بار کلیکی که توسط کاربر روی تبلیغ صورت می‌گیرد محاسبه می‌شود. در این نوع از تبلیغات باعث می‌شود که ترافیک سایت بالا رود و مخاطبان بیشتری از سایت بازدید داشته باشند.

۳. تبلیغات به صورت ایمیلی

در این روش که گذشته نیز مورد استفاده زیادی در شرکت‌ها و سازمانها قرار می‌گرفت، در حال حاضر نیز از این روش تبلیغاتی استفاده می‌شود و آگهی تبلیغاتی به صورت گروهی به مخاطبان ارسال می‌شود

۴. تبلیغات به صورت موبایلی

با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که در موبایل نصب میشود و همچنین انواع بازی‌ها، محیطی در این بستر ایجاد می‌شود تا تبلیغات از این طریق صورت پذیرد.

۵. تبلیغات به صورت اپلیکیشنی

در این روش افراد با نصب اپلیکیشن و استفاده کاربردی از آن شاهد انواع تبلیغات هستند که در این برنامه‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.

۶. تبلیغات به صورت پیامک

یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی ارسال پیامک به صورت گسترده و گروهی است. این روش از طریق پنل تبلیغاتی صورت می‌گیرد.

۷. تبلیغات به صورت شبکه‌های مجازی

استفاده از فضاهای مجازی برای انواع تبلیغات بازخورد بالایی دارد چرا که امروز دنیای مجازی مورد توجه و محبوبیت بسیاری از افراد جامعه است و مخاطبان زیادی در این فضا فعالیت دارند.
۸. تبلیغات به صورت همسان
۹. تبلیغات به صورت ویدیویی
۱۰. تبلیغات به صورت تولید محتوا
۱۱. تبلیغات به صورترپورتاژ آگهی
۱۲. تبلیغات به صورت متنی

مینوفام
دیدگاهتان را بنویسید
X